سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم نگهبانان کهکشان Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023

دانلود فیلم نگهبانان کهکشان قسمت سوم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023

نگهبانان کهکشان بخش 3 محصول 2023 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

(کیفیت HDTS با زیرنویس فارسی منتشر شد)

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم سومین قسمت از سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy و بخش بیست و هشتم از دنیای سینمایی مارول است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم را جیمز گان بر عهده دارد و بازیگرانی مانند کریس پرات، زوی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان، پاملا آندرسون و آدام وارلوک در آن حضور دارند.

داستان فیلم درباره ماجراجویی‌های گروه نگهبانان کهکشان است که بعد از مبارزه با تانوس و بازگشت نصف جهان به حالت عادی، به دنبال ردپای پدر واقعی پیتر کوئیل می‌روند. در این راه با دشمنان جدید و قدرتمند روبرو می‌شوند که قصد دارند تعادل جهان را به هم بزنند. نگهبانان کهکشان باید با همکاری مارول، گروه جدید ابرقهرمان‌های فضایی، جلوی آن‌ها را بگیرند و جهان را نجات دهند.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در تاریخ 5 مه 2023 در ایالات متحده منتشر خواهد شد. این فیلم از نظر منتقدان و مخاطبان پذیرش خوبی داشته و به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. فروش جهانی این فیلم تاکنون بالغ بر 2 میلیارد دلار بوده است.